Menu Content/Inhalt
Inicio

Leyer O Espiello

Punchar aquí ta leyer-lo

Facebook

Twitter

Formulario de acceso






¿Recuperar clave?
XIV Feria d'o Libro aragonés de Monzón

Dende a Colla de Dinamizazión y Sozializazión tos informamos de que a Feria d’o Libro Aragonés se fa en Monzón os diyas 6, 7 y 8  d’abiento. Nogara i tendrá una mesa informatiba an que benderemos material. Si querez / podez puyar-ie t’aduyar-nos u fer-nos una besita. Bi ha un "tren d'a cultura" que sale de Zaragoza dica Monzón. Nos i beyemos!

Leer más...
 
Amostranza

A Escuela d’Aragonés Nogará, continando con o suyo esprito de millora d’a calidat en a dozenzia y en l’aragonés d’os suyos mayestros, ha prenzipiau a fer un curso interno obligatorio a toz os mayestros y mayestras de l’asoziazión. Tot o curso escolar, un miembro destacau de l’Academia (a títol personal) fará un seguimiento d’os mayestros d’a escuela.

Ista actibidat formatiba interna, que mesmo s’extiende en bella mida a la resta d’os sozios de Nogará, fa parte d’o suyo plan ya tradizional d’actualizazión por meyo de seminarios, charradas y tallers; que complementan os dos años de formazión obligatoria en aragonés y l’año adicional como mayestros en practicas que han de fer toz os profesors. A más, iste año s’han tornau a repasar os libros de texto, se farán clases con l’aduya d’as nuebas tecnolochías (prochectors, plataformas educatibas en Internet, blogs) y se millorará o sistema de clases a distanzia.

Asinas, a Escuela d’Aragonés Nogará mira d’estar un referén dentro de l’amostranza de l’aragonés por a calidat y actualización d’os suyos meyos y profesorau.

 

 

 
Debantadera d’os cursos y replega d’os titols en un buenismo ambién

O cuarto biernes d’Octubre gosa estar o diya trigau por Nogará ta fer a suya debantadera d’os nuebos cursos y, de bez, a entrega de titols y diplomas d’os alumnos de l’añada pasada. Estiaño  s’engueraban nuebos cargos en as collas de Nogará y l’ambién yera más chobenil que nunca no antis. Nuebas caras en os alumnos y os reponsables d’os cursos, asinas como o goyo que se beyeba en as caras d’a chen que se trobaban de l’año pasau. Beluno d’ellos ya sozios y embrecaus en beluna d’as collas de treballo de Nogará.

Manolo Castán estió o responsable, chunto a os mayestros, de dar entrega

 

Leer más...
 
<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 37 - 40 de 73